Thursday, June 9, 2016

11 MESEJ UCAPAN HARI JADI TERLEWAT

1. Even though I missed your birthday by a mile, I hope you celebrated it with smile. Belated birthday wishes.
(Meskipun saya terlewat daripada hari jadi awak, saya harapkan awak merayakannya dengan senyuman. Selamat hari jadi.)

2. Two, four, six, eight. Sorry that this birthday cheer is late! Happy Birthday! (Dua, empat, enam, delapan. Maafkan saya kerana ucapan hari jadi saya terlambat. Selamat hari jadi!)

3. I intentionally sent my birthday wish this late, just to prove that you are special to me all year round, and not just on a specific day. (Saya berniat mengirimkan ucapan selamat hari jadi meski lambat, untuk membuktikan bahawa awak ialah orang yang khas bahagi saya di sepanjang tahun, tak hanya di satu hari sahaja.)

4. The greeting may be late, but the sentiments are fresh. Belated happy birthday. (Ucapan mungkin lambat, namun perasaan saya selalu baru. Selamat hari jadi.)

5. How do you expect me to remember your birthday, when you never look any older? Happy Birthday! :) Bagaimana awak menjangkakan saya melupakan hari jadi awak, semasa awak tak pernah nampak tua? Selamat hari jadi! :)

6. I hope you would forgive me for not wishing you on your birthday! Happy Birthday! (Saya harap awak memaafkan saya kerana tak mengucapkan selamat hari jadi, selamat hari jadi!)

7. Hey! I didn't forget your birthday! I just didn't wish on time. Hope you had a great one! Happy Birthday! (Hey! Saya tak lupa hari jadi awak! Saya hanya tak mengucap di masa yang tepat. Saya harap awak mendapatkan yang istimewa! Selamat hari jadi!)

8. May this year turn out to be the best for you! Belated wishes on your birthday! (Semoga tahun ini menjadi tahun terbaik bahagi anda! Selamat hari jadi!)

9. Happy belated birthday! I am sorry I couldn't wish you, I was not in town then. I hope you had a memorable one! (Selamat hari jadi! Saya minta maaf kerana tak boleh mengucapkannya semalam, saya sedang tak ada di bandar. Saya harap awak mendapatkan kenangan yang indah!)

10. May this birthday be better than the last and your future always be better than the past. Happy belated birthday! (Mudah-mudahan hari jadi awak lebih baik daripada yang lepas dan masa hadapan awak sentiasa lebih baik daripada masa yang lepas. Selamat hari jadi!)

11. I didn't forget your birthday; I just wanted to help prolong the celebration! Happy Birthday! (Saya tak lupa hari jadi awak; saya hanya ingin membantu awak memanjangkan perayaan awak! Selamat hari jadi!)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!