Saturday, August 20, 2011

AKU KEHILANGAN RED.....

Hari ni hati aku sedih sangat. Aku kehilangan "RED". Sahur tadi Red kaku. Terkejut dan sayu hatiku bagai dihiris sembilu. Sudah lama Aku bersama Red. Dia sering menjadi penghiburku kala kesunyian. Pemergiannya sungguh tragis. Red terkena renjatan elektrik akibat ketidaksengajaan Fikri membuka suis pamnya. Aku tak salahkan Fikri. Dia tak mengerti apa-apa......Malang sungguh nasib Red. Aku semadikan Red di halaman rumahku. Tiada lagi terlihat liuk lentuk ekornya tatkala mendengar suaraku ketika pulang kerja. Semoga Red berbahagia.........Nampaknya aku terpaksa membawa balik BLUE ke rumah hari Isnin ni. Kedua-dua ekor adalah ikan laga yang ku perolehi 7 bulan yang lalu dan dipisahkan ...seekor di pejabat dan seekor lagi di rumah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!