Tuesday, May 12, 2015

AKU KEHILANGAN KASIHMU ..ADIKKU

Semalam aku sampai di Bandar Penawar, Johor untuk menjalankan tugas bersama 5 pegawai daripada Bahagian Sukan.

Pagi ini aku bersarapan dengan rakan sebilik. Selesai sarapan, kami menunggu kereta untuk ke sekolah memulakan tugas. Tiba-tiba aku menerima panggilan telefon daripada ayahanda. Panggilan yang hampir2 membunuh jantungku.

"Maksu dan Akmal accident. Kedua2nya dah tiada."

Ayat itu telah melemahkan seluruh jiwaku. Aku harapkan ini semua omongan kosong. Aku terjelepuk ke lantai, tak dapat berkata apa2. 

Rakan2ku uruskan aku balik ke Sepang dengan kenderaan sekolah. Sepanjang perjalanan, air mataku mencurah-curah. Panggilan telefon pun bertalu-talu. Aku pasrah namun terkulai lemah tak bermaya.



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!