Tuesday, November 8, 2011

YANG TERSAYANG


P:   Yang kau sangat ku cinta
       Yang kau paling ku sayang
       Hidup matiku aku serahkan
       Hanya untukmu sayang

L:  Cuma kamu.....
      Cuma kamu dihatiku
      Dunia ini sepi kurasa
      Tanpa dirimu ada disisiku
      *
P : Yang kucinta padamu
      Yang kusayang padamu
      Engkau dan aku telah menyatu

      Satu jiwa dalam cinta
      **
L :   Andaikan matahari terbit dari barat
       Tak akan goyah cinta aku kepadamu
       Apa pun yang terjadi aku tak peduli
       Relaku mati demi dirimu kasih

P :   Aku tetap milikmu
        Tuhan restuilah cinta kami berdua

        Sampai nanti ke taman cinta

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!