Thursday, December 13, 2012

KU TERIMA DUGAAN INI....


Hampir sebulan lebih aku menahan ujian dariMu ya Allah....aku redha.... menapak tangga pejabat setiap pagi amat berat kurasakan..... terkadang hampir sesak nafas aku untuk sampai ke pintu pejabatku... sehingga ada waktunya aku terjelepok di pintu.... mengambil nafas seketika... tidak bermaya.... meneruskan kerja2 di pejabat yang tidak pernah selesai memberikan aku sedikit kekuatan bila dibantu oleh rakan2ku.... kekuatan dan semangat ini jugalah yang aku bawa bersama ketika memandu keseorangan pergi dan balik.... sampai di rumah....aku akan rehat sepuasnya....tidak lagi seperti biasa.... syukur along ada di rumah... betul kata pepatah....berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul......alhamdulillah keluargaku amat memahami.....aku menjadi semakin lemah hari demi hari....tapi aku tidak mahu mengalah.....walaupun penawar ku telan...namun semangat perlu aku kuatkan..... aku tidak mahu dilihat tidak berdaya sedangkan aku telah menjadi idola buat anak-anakku selama ini..... semoga aku terus diberikan kekuatan olehNya  untuk pulih.... pun dalam waktu itu airmataku seakan tak mahu berhenti mengalir.....namun tak siapa ku izinkan melihat mutiara ini berderai.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!