Friday, January 28, 2011

AKUKAH YANG TERLEWAT....

Pengalaman pagi tadi membuatkan jantungku berdegup dengan kencang. Mana tidaknya kami terperangkap dengan kesesakan jalanraya seawal jam 6:30 pagi di MRR2. Inikan baru hari pertama aku memulakan tugas setelah berkursus selama 4 hari.
Memang sudah aku jangka, punch card merah hanya 3 minit. Apa nak buat, tak pernah dalam sejarah aku lewat ke tempat kerja. Walaupun cuma 3 minit, aku rasakan amat kecewa.
Dalam mesyuarat baru aku tahu bahawa kesesakan luarbiasa pada pagi tadi adalah kerana "Le Tour de Langkawi". Rasanya salah aku juga kerana tidak alert dengan perkembangan semasa. Aku lega.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!