Saturday, March 24, 2012

KENANGAN DI SEKOLAH - SK SG BAKAP (1985-1986)


Fauziah Ahmad dan Fauziah Ahmad - kebetulan kami posting di sekolah yang sama

Bersama rakan-rakan rumah sewa


Lawatan ke Kuala Lumpur

Aku dan Azimah

Lawatan ke Cameron Highland

Lawatan ke Cameron Highland

Bersama sebahagian murid gimrama sempena sukan daerah SPS

Aku dan Amizah

Duduk dari kiri : Isteri GB, (lupa) , Pn Zaharah
Berdiri dari kiri : Azimah, Aku, Amizah, Fauziah Ahmad, (lupa), (lupa)

Bersama Guru Besar yang banyak berjasa padaku...

Satu-satunya tempat di sekolah yang kerap aku kunjungi

Bersantai di jambatan Pulau Pinang bersama Suhaimi. Kamal ,
Azimah dan Cikgu Hasbullah


Barisan guru2 yang bekerja keras menganjurkan majlis

Pasukan bolajaring di bawah pimpinanku...berjaya jadi
wakil daerah

Pengalaman menjadi pengadil bolajaring

Fauziah Ahmad, Abang Zul dan aku

Fauziah Ahmad, Ahmad Kamal dan aku,
Baru selesai basuh pinggan

Amizah, Suhaimi dan aku di Taman Rama2, Penang
(waktu ni baru buka)

Bersantai di depan PWTC

Group tarian 60an yang aku pimpin

Suhaimi, Kamal, aku dan Abg Zul

Aku dan Rohani



Di Cameron Highland

Di Kubang Semang

Bilik Guru SK Sg Bakap 

Amizah, Aku dan Azimah

Depan Bilik Darjah aku
Di sebelahku adalah muris paling nakal sekali

Kantin....Makanan order dulu...jimat masa
waktu rehat turun makanan dah siap bawah tudung saji

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!