Sunday, March 18, 2012

KESUNYIAN MELANDA LAGI.....

Ahh...sunyi kembali rumahku tanpa keriuhan anak2ku...Mereka pulang ke tempat belajar masing2...Pagi2 lagi aku sudah bangun menyediakan bekal untuk mereka...Semalam aku tak sempat nak masak apa2 kerana Fawwaz kurang sihat...Setiap waktu aku kena berada dekat dengannya....Kena suapkan makan dan tanganku kena berada selalu mengurut perutnya...Alhamdulillah...setelah dibawa ke klinik...makan ubat...sakitnya reda sedikit demi sedikit....Risau aku dibuatnya...Ayahanda yang berada jauh pun tak henti2 telefon dan sms untuk mengetahui perkembangan anak bongsunya itu.....
Kudoakan mereka selamat sampai ke Johor Bahru...Fikri pun seolah2 mengerti bahawa adik dan along dah balik...Dia pun asyik termenung dari tadi.....makan pun tak lalu sedangkan aku sempat jua buat nasi goreng kegemarannya...samalah macam adik tadi...kalau nak balik ke asrama...memang tak lalu nak makan....
Kesian dia orang...semasa Cuti Raya Cina dulu...aku tak ada bersama mereka....dan sekarang ayahanda pula tak ada....Nak buat macamana anak2ku..."kalau bonda dapat bersabar kerana selalu ditinggalkan ayahanda....bonda harap anak2 bonda juga turut sama dapat bersabar...."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!