Friday, November 30, 2012

TERENGGANU LAGI........

4-6 November 2012 ni aku diarahkan ke Terengganu.untuk satu bengkel yang aku masih baru kenal ilmunya....Hmmm terpaksa juga kerana demi tugas...aku harap aku sempat untuk belajar dan mengkaji terlebih dahulu apa yang akan aku sampaikan bila dilantik sebagai fasilitator....Mulanya aku diarahkan untuk memandu ke sana...jauh tu...tapi boss aku tak benarkan....jadi aku intai-intailah tiket kterbang....tapi kena pakai duit sendirilah..... Kali ini aku akan menginap di Sumai Suite Hotel yang ingin aku kunjungi ketika bengkel bersama sektorku pada bulan Oktober lalu.....Ini kali ke empat dalam tahun ni aku ke sana...kali pertama bersama  familiku....kali kedua bersama PUSPANITA KPM.......kali ketiga menguruskan bengkel projek aku...... yang paling best ialah sewaktu bersama PUSPANITA kerana mendapat layanan kelas satu memandangkan rombongan diketuai oleh isteri KPPM....dan kami berpeluang melihat senario dasar laut yang dipenuhi batu karang di Pulau Redang......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!