Monday, February 25, 2013

KINIKU MENANGIS LAGI......




Menangis membawa erti keluarnya air mata sebagai ungkapan hati . Air mata juga sering mengalir ‘tiba-tiba’ akibat sentuhan jiwa nan lembut......Entah mengapa dalam usia sebegini hatiku cepat terasa...sedih dan sayu bila dunia seakan tidak memahamiku....buat itu salah...buat ini salah...tak faham aku....pagi-pagi lagi dah mula marah-marah.....suatu hari tu bermula kereta gerak saja...mood aku telah terganggu.... tak dapat cari aku kat office pun kena marah.... beg tertinggal pun aku kena marah... kunci tertinggal pun bad mood... aku tak jawab telefon pun kena sound.... hmmmm.... yang paling aku terasa... dahlah aku penat naik turun tangga menguruskan kerja aku... banyak betul yang perlu ku selesaikan... tak perasan jam dah 4:30 petang....aku lambat ke kereta 5 minit dah marah2... sedihnya aku... bukannya aku ke mana pun... dah ugut aku lain kali pergi dan balik sendiri... tak payah saing... menyusahkan... rasa nak mengalir airmataku di saat itu.... sampai di pintu besar .... baru aku teringat purse tertinggal pulak kat dalam laci.... remuk hatiku bila bukannya nak patah balik ambik tapi siap dengan buat muka lagi.... hatiku menangis lagi.... dahlah hari tu Jumaat... maka tinggallah barang berharga aku itu di situ.....  hatiku benar2 terluka....    dan aku terus menangis lagi....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!