Thursday, October 20, 2011

FIKRI TAK LALU MAKAN


Hari ini hati dan perasaan aku semakin risau kerana sudah hampir seminggu Fikri tidak mahu makan nasi. Aku tak tahu kenapa? Macam-macam benda dah aku cuba masak tapi selera makannya seolah-olah tertutup. Badannya pun dah semakin susut. Kesian aku tengok dia. Makanan yang selalu menjadi kesukaannya pun tidak sedikit dijamah. Aku bawa dia ke KFC, harap2 dia makan. Alhamdulillah makan juga dia nugget dan bun. Tapi tak dihabiskan macam selalu. Pelik...Mungkin dia rindukan Fawwaz yang sudah 2 bulan lebih tak balik. Pening aku memikirkan bagaimana nak bagi dia lalu makan semula.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!