Thursday, December 8, 2011

BILA RINDU KU SEBUT NAMAMU



Tanpa ku sedar aku tersebut namamu 
Mengapakah hanya dengan tiba-tiba 
Aku pun menjadi rindu 
Dan wajahmu ku terbayang 
Adakah engkau pun begitu merindu 

Bila ku rindu aku tersebut namamu 
Bila ku resah ingin rasa ku bertemu 
Aku jadi tak menentu 
menunggu kehadiranmu 
Mengapakah lama hilang tanpa berita 

Apa khabarmu di sana kekasihku 
Semoga engkau tak lupa padaku 
Jangan biar ku merindu 
Jangan biar ku tertunggu 
Sepinya di hatiku menunggumu 

Bila ku rindu aku tersebut namamu 
Di dalam mimpi aku dibelai olehmu 
Indah sungguh percintaan 
Indahnya berkasih sayang 
Betapa aku merindu kepadamu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Keluargaku.....

Mobile Uploads Slideshow: Fauziah’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!